Tuesday, February 7, 2012

Puji sket..

Apa daa aku punya anak kucing ni.... Baru aku puji sket dah die wat pasal. Dia memang nak menguji kesabaran aku sungguh. Ada ke dia boleh port baik kat atas langsir. Perghh kalau yang ketul2 ok jugak ni yang lembik sket. Sebelum aku mandi ok jer diorang ni main. Sekali pas aku keluar bilik air, senyap jer xada bunyi diaorang gurau2. Masa tu aku dah terbau bau yang kurang enak menusuk hidung..... Konferm diaorang wat hal punya ni. Tengok2 si eron port baik kat atas langsir. Mula la darah naik kepala. Nak jer sekeh2 kepala diaorang. Tetapi bila pikir2 balik diaorang kecil lagi so x jadi la.... Sabooorrrr je lah....

Kemudian aku pun terpaksa la menjadi penceramah sekejap. Yang bagus nyer bila kena ceramah ni diaorang tunduk jer tanda salah. Yang xleh blah si, siap buat kesian minta simpati... owwwhhh man.... Nak suh aku cair la tu....... Dugaan bela kucing la ni.....


No comments:

Post a Comment