Monday, March 28, 2011

Antara Kekeliruan & Kepastian...

Haaaa... Mungkin korang pernah makan kat cni....Aku?? blh dikatakan kerap jugak la ke cni.. klu ke Kluang memang acara wajib la ke cni. x sah klu ke kluang x ke cni...
Minggu lepas 16 Mac 2011 aku dapt sms dr member kluang tentang perkara.... Masa tu antara percaya atau x lagi.... aku tanye pasti ke bendeni, die kate aku dengar la...... just dengar jer.... Selang 2 kemudian kecoh kat FB tentang 'benda haram' kat dalam kopi ni...... Aku dah x keruan dah... Selama ni dok belasah benda ni ker.... Ya Allah kalau la betul Engkau ampunkan dosa ku Ya Allah....
2 hari lepas aku tanya seorang ustaz tentag perkara ni..... Die cakap klu x di segajakan x apa, bukan kite yag cari "bende haram' tu... Lega sikit hati ni..... Perkara yang terbaik minta ampun kat Dia...... Bila dah terkena atas batang hidung sendiri punyer la seksa...... orang kata bila dah terhantuk baru terasa sakitnye.. So kpd kawan2 hati-hati la memilih mkanan.....
Nanti kite sambung lagi yerr... Adioosss

1 comment:

  1. pnah bc satu buku, lbih kurg mcm ni bunyi ny..'amaln kite akn dterime klu kte jg mkan'...hurmm nk snang kte tanam sndri bhan2 mknan tu..bru tslmat..mgkn la...wallahua'alam

    ReplyDelete