Tuesday, March 29, 2011

Merempat...

Semalam masa aku gi makan dengan awek aku, ternampak la orang merempat. Merempat ni bagi pandangan aku yg x seberapa ni, kira orang xad tempat tinggal la... kalau salah minta maaf yea.. tu pandangan aku hehehee... Bila tengok sedih sangat la.. Kalau kite tengok kat negara kite kebanyakan yg merempat ni org yg 'x berapa sihat'... walaupun mereka x berapa sihat tapi bila melihat mereka, hati rasa tersentuh jugak.


Apatah lagi kalau yg masih kecil mcm ni..


Aku rasa mereka ni pun bukan memilih tuk jadi macam ni....So kalau korang jumpe meraka yg merempat ni walaupun 'org x sihat', bagi aku x salah bagi la singgit dua... x luak pun kalau bagi.... mana tau rezeki korang lagi bertambah...

Tapi budaya merempat ni pun dah makin meluas.. x caya... haaaa tengok la sendiri sampai ke tahap kronik dah ni.....


Hehehehe klu mcm ni korang bg jer makan ikan.......
Adiioooossss....

2 comments: