Wednesday, June 22, 2011

Dia isabella

salam....

Hari ni aku nak berkongsi satu buku dengan korang. Ni dah kali kedua aku habiskan bacaan aku tentang buku ini. Tajuk die "Aku, Isabella dan Tok Kenali".

Buku ni aku beli 2 minggu yg lepas kalau x silap. Pada bacaan pertama aku amik masa 2 hari tuk habiskan buku setebal 158 muka surat ni. Member aku cakap lama jugak nak habiskan buku tu sedangkan die boleh habiskan dalam masa 3 4 jam jer kalau buku setebal itu. Bagi aku kalau sekadar baca memang 2 jam boleh habis. Tapi kalau baca samabil kepala ke lain memang lambat sket la. Aku kan kuat berangan hahhahahhahha...

Untuk bacaan kali kedua ni aku amik masa lama sket, 1 minggu. Lama tu. Sebab apa, sebab sambil baca sambil otak memikir sekali.

Apa yang aku belajar dari buku ni. Banyak dan sangat banyak. Nak tau kena baca. Pada pandangan aku la, kalau buku ni kalau boleh better beli dari pinjam. Tak rugi melabur dalam ilmu ni. Besok anak cucu boleh baca sekali.

Lagi satu jangan segan pulak nak beli buku ni. Bukan bermakna kite beli ni atau buku lain, kite penyokong pada parti itu. Memilih parti hak individu, terpulang kat kite nak pangkah mane. Jadi jangan segan tuk beli buku.

Tidak bermakna aku menyukai mu, aku sangat suke pada mu dan tidak bermakna aku membenci mu aku sangat benci pada mu.Mungkin aku menyukai mu sebab aku membenci mu dan aku membenci mu sebab aku suka pada mu........

No comments:

Post a Comment