Friday, June 10, 2011

Hari buang Tebiat...

Semalam, aku rasa macam buang tebiat sket la. Sebab apa aku cakap mcm tu..... Hurmmm aku pun x pasti sebab aku rasa aku memang buan tebiat... hahahahha

Aku memang ada satu tabiat.....Tabiat apa? Tabiat pantang ada wet lebih......mesti nak joli..... Beli baju? bukan taste aku beli2 baju ni. Cukup yang dah ada jer. Baju aku window shopping jer....Hahahhaa...

Semalam dalam poket aku ada lebihan RM100... So apa buat......Tempat first sekali aku gi kedai buku bajrai pasar melayu batu pahat. Ronda dalam area kedai tu dalam 1jam baru jumpa 2 buah buku yg berkenan. Rasa dah boring cari apa yg nak xjumpe,aku ke port ke 2, popular bpmall.....

Tak ingat berapa lama aku kat dalam tu,tapi perasan la salesman die dok usha aku lama sebab baca buku tapi x beli.... Kat sana sempat la sambar 6 biji buku, 2 majalah....... Kira punya kira memang ckup RM100........kenyang n puas....

No comments:

Post a Comment