Monday, April 11, 2011

Apa dah Jadi.....

Aku  xtau kenapa & bagaimana ia terjadi... tp ia amat memeritkan & menyusahkan bagi aku.... Aku kira dari petang semalam sampai la skrag ini, ish ish banyak betul........ ap kejadah semua ini... adakah mak bapak yg haru di persalaahkan atau remaja2 sekarang yg memang xtau pikir........ ap aku cakap ni...
Apa yg berlaku kat aku?? jeng2...... bermula hari sabtu pg aku rasa badan lemah semacam jer.... tapi masa tu skit ggi sket2.... so aku anggap la tu simpton sakit gigi... tapi yg peliknyer badan rasa lemah semacm jer.... boleh masa org bersembang aku tido... memang buang tabiat la aku rasa....
Kemudian semalam aku rasa badan panas semacam.. sejuk pun ad... bangun tido tu aku rasa loya jer... so aku bedal la nenas.... x cukup dgn tu campur air asam jawa....... kononnyer nak bagi hilang loya tu... tp memang hilang loya tu.... natijahnyer......... bermula kul 5 petang semalam sampai la lani aku rasa dah lebih 15 kali aku masuk toilet....... sakit tu der........selain perut sakit, kepala pusing, badan mcm agar2 jer.... leh makan ap2.. minta2 la xad pape.....aku serah la kat Dia.......



No comments:

Post a Comment