Saturday, April 23, 2011

Tekanan..

Tekanan..... Tekan An.... Tekan Nan.... Teka Nan.........
Apa daaaa.... TEKANAN.. satu perkara biase berlaku dan sering kali berlaku...Boleh jugak di panggil stress.... Betul kaa..... Tekanan ni macam2 ada... Tekanan perasaan.. Tekanan Kehidupan.. Tekanan Kerja... Tekanan Duit.... Dan kena Tekan, paling sakit... yeke...hohohoho....
Aku dapat tekanan? hurmmm ada la sket... Org kata hidup tanpa tekanan x best x ada cabaran... Tapi kena pandai kontrol la... Nanti kan alih2 kat wad giler doh....
Pagi ni aku kena tekanan.... kalau minggu lepas aku kena tekanan kesihatan & kerja, pagi ni lagi seksa.... Tekanan apa? Dalam kul 1030 pgi tadi aku rasa maca ada dinosour dl perut aku... Dinosour nak kuar..... (kena panggil ultraman ni).... Mula2 aku ingat penangan Nasi Lemak World Kluang semalam.....Habis la die datang balik mau ulang alik ke bilik kecik... Tapi rupenya x..... Aku rasa macam nak pecah jer perut ni... Nak baring xleh... nak meniarap xleh....nak bangun lagi la xleh...... Die punya sentap kat perut, masyaallah, pedih, sakit & xleh nak cakap.... Masa tu aku pikir jahat dah..... Ada org santau aku ker... Xkan la usha awek kat kedai nasi lemak semala dah kena hantar kot dr pakwe die..... Rasa menyesal dah ni...... Aku dah stat kire masa agak2 bape lame laaa boleh jln ni...... Puas aku pikir... hurmmmm kena tobat ni ketika masih sempat ni...80% aku dah syak ke arah kena hantar... ish3 jahatnyer fikiran....
Bila dah lama xad kesan aku pun apa lagi, mencuba idea jahat & jahanam... wat i susu, campur madu campu teh o campur kordial..... Hahhhahha terbaaiiikkk.... korang jgn cuba lak.. ni resepi aku hahhahhaa...
Pas aku bandai tu perut aku rasa ok..... so aku wat kesimpulan... perut aku ada tekanan angin & memerlukan aku tekan nasi & lauk ke dala mulut... Kemudian tekan gigi bagi nasi hancur & tekan ke dalam perut...... apa daaa lapar rupenye....
Apa lagi Jom makan tengahari.... Aku belanje korang bayar....

1 comment: