Wednesday, May 4, 2011

identiti.....

Orang pertama: Weiii ko dah giler per?
Orang kedua: Ko sihat ke x chat ni?
Orang ketiga: Ko biar betul weh
Orang keempat: Ko dah buang tebiat ker?
Orang kelima: Lu apa hal berada?
Orang keenam: Ko dah insaf heh?
Orang ketujuh: Segan la nak kawan dengan ko
Orang kelapan: Aku x kisah pun janji ko ok....

Hehhehehe.... apa kes?
Mencari identiti tuk diri... Hurmmmm bagus sekurang-kurangnyer ada trademark @ tanda orang kate.... Tapi orang jugak yang cakap, jangan la trademark yang pelik2.... Bahaya woooo..
Aku mencari trademark? "nop' la....... Apa aku dah buat?.... Hahahhahhahaa... Jeng jeng jeng.....

Xada apa la bro sis...... semalam aku potong rambut..... saje nak potong sebab terasa dah panjang & terasa nak potong... boleh ker ayat macam tu......layan jer...
Masa kat umah aku ingat nak potong biase2 jer nak bagi nampak kemas....Xnak bertukar dengan mat pit...... So bila sampai kedai, aku pun cakap la, 'Ane, potong bagi kemas jer'.....
Masa die potong tu, otak aku terlintas...... potong botak jer lah..... Apalagi... Ane, Kasi no 1..... Die pun apa lagi.... Wooooraaiiitttt bos.....

Pas potong aku rasa ringan jer kepala..... balik jer umah member umah cakap, AlhamduLILLAH..... bagus2...
Aku cakap, Salah potong daaaaa...
Bila jumpe member, 'balik umrah ker bro'...... ' xlah'.... Dalam hati, 'insyaallah akan datang aku nak jejak kaki kat sana. Moga masin mulut korang'......
"Bro, trademark baru ker sekarang".... Aku cakap,'xlah'...

Kepala botak identiti baru aku? mungkin belum lagi kot.... Tapi akan datang insyaallah.....
Identiti baru...........

1 comment: