Wednesday, May 18, 2011

Hubungan..... Masih Ada yg Sayang....

Pagi ni bila bangun, aku teringatkan seseorang. Bukan awek, bukan awek kat sebelah kiri atau kanan rumah aku. Mahupun awek2 yang berada di depan @ di belakang umah aku........
Semalam lagi wajah die terbayang2 bermain2 di fikiran aku ni.... Hurmmmm mengapa yaaaaa...
Orang kata kalau kita rasa macam tu mungkin orang yg kita ingat tu ada masalah. Harapnyer die ok.

Sapa yang aku ingat ni? Kawan aku daaa.... Masa sama2 sekepala sekaki semotor dan sejalan. Dah lama aku x jumper kawan aku ni. Kalau dulu boleh katakan suke wat kerja giler. Kerja gile macam mana tu?
Bukan minum2 yamseng, tapi makan bro.....  Kami boleh katakan pencari makanan yang jitu.... Sanggup la mlm2 dari parit raja ke Parit Jawa Muar semata-mata nak makan asam pedas, pastu balik. Ke Umbai tempat ikan bakar. dah habis makan kami balik.....Orang kata x berbaloi pun tapi bagi kami, kami perlu cari kepuasan..

Sekarang ni aku dengan dia macam dah terjauh sket tapi masih ada hubungan. Mungkin sebab die dah pindah menyebabkan hubungan kami renggang. Jarak yg memisahkan kami. Jauh di mata tapi di hati tidak lupe.

Harapan aku, moga2 die sihat wal afiat hendaknyer.... Bro kalau lu baca blog gua ni, gua tujukan khas buat lu hahhahahhahaha....... Jom ngeteh kat Parit Jawa jom.....

5 comments:

  1. teringat masa kecik2..kwn bermain lain..kwn sek ren lain..kwn sek men lain...bile dh msuk u pn lain...skrg dh keje...lg lain...ap2 pn yg pnting klu msih ad hubungan lg baik..smoga kita x dlupakan..adiosss

    ReplyDelete
  2. ramai kawan tu biase. Kalau bermula dari kecik sampai ke besar memang ramai sungguh. tu belum tue lagi......

    ReplyDelete
  3. btul tu tok ketua...ramai kwn tu biase tp sahabat blum tntu rmai...

    ReplyDelete
  4. syahdu tul la tok ketua ni..nanti kita makan asam pedasss ye..hehe

    ReplyDelete