Thursday, May 19, 2011

Berkampung Kat Panggung

Kalau baca tajuk memang nampak gempak & pelik. Orang akan cakap giler ape tidor kat panggung, xada umah ker. Hehehe aku ada umah. Korang ada umah. Kalau xad cari la umah. Guru aku pesan kat aku, "burung merpati pun ada umah". So fikir-fikirkan lah yea...

Bulan mei ni banyak betul citer kuar kat panggung. Mau nipis poket aku bulan ni. Kebanyakan citer yang keluar ni banyak yang best tengok kat wayang. Tengok DVD kat umh bukan x best tetapi x puas sebab action x berapa nak rasa. Skrin tv kecik jer. Xleh tengok bulu hidung hero dengan detail lagi.

Jom kiter layan citer kat panggung tuk bulan ni..... Kalau mampu tengok. X mampu xyah la tengok hihihi...


Citer best tuk bulan ni aku rasa Fast & Furios 5..



Kongsi.... Lu langsi lu mati...


Antara cerita yang aku dok tunggu-tunggu....


Cerita air mata ni.... Yang ni aku x minat la. Member2 aku smua dah x sabar nak tengok citer ni. Tapi aku x minat la. Air mata sket...


Ni jugak citer aku tunggu2..Kungfu Panda 2,  26hb ni kuar... Jom layan...


Ni pun dah kuar jugak tapi aku x layan lagi. Tajuk die Priest... Kawan2 kata x berapa best. Mengarut lebih....

3 comments: