Saturday, May 14, 2011

identiti 2..

Ku mencari-cari sinar yang x pasti,
Mencari-cari haluan yang belum dijumpai,
Tapi aku yakin dan pasti,
Itu akan berlaku suatu hari nanti.....

Apa kaitan madah kat atas dengan tajuk post aku kali ni?
Memang xad kaitan apa-apa pun..... saje aku nak tulis.. Terlintas kat kepala aku tulis la.. Hahhahahha

Identiti 2..... Pekebenda tu.. cer citer cer citer.... heeeee....

Masa aku lepak dengan member2 aku, mcm biase la mcm2 citer kuar masa tu. Baik yang ok dan yang x ok.... Baik yang kena kutuk dan dikutuk.... tapi ape aku kisah beb, gurau dengan member. Diorang pun semua ok. Kalau jenis kecik hati tu, memang kali tu jer kot lepak dengan kita orang.
Dalam dok sembang tu ada la kuar satu bab.... IDENTITI.... Macam2 digambarkan identiti masing2. Kalau sebelum ni post aku tentang identiti botak aku, ni identiti pasal nama.

NAMA..... Saya joe.... panggil saya fatty.... awak panggil kiban...... saya temulak.... saya salju hijau...

Sejak Fb digunakan ramai pulak orang dah tukar nama... Nama bagi havoc sket kununnyer..... baru ada stail la.... bagi aku nonsen la. Bagi aku la, sapa yang add aku kat fb pakai nama len atau letak gambar yg aku x kenal, memang org tu aku x add... Bukan aku sombong ape... Tapi sebab aku x kenal.... Dan paling aku sedih la, sian mak ayah kite dok pikir nama nak bagi nama kat kiter. Tapi kiter rasa x ok kiter ubah nama len... Apa kejadah semua itu... Bukan marah der.....

Bagi aku x salah pun guna nama sendiri.... kekalkan identiti kite nama kite...... Sekarang aku tengok macam2 nama ada yg orang pakai kat Fb paling banyal la..... So mintak la pakai nama sendiri..... Nama menggambarkan diri kite, keluarga kite.....

So sape yg terasa jangan marah naaaaa....... sekadar pandangan aku jer.... Kalau korang rasa ok jer aku lagi ok.......  callo betey....

No comments:

Post a Comment