Thursday, May 26, 2011

Melihat Bibir....

Hari ni aku nak ajak korang layan artis.... Apa macam boleh ker.... Bukan apa sekadar mengikuti perkembangan semasa bibir tebal orang cakap. Kenapa aku nak cite pasal diorang ni. Bukan dorang ada bagi royalti kat aku atau nak isteri aku pun.... tetapi saje aku nak kongsi persamaan mereka ini.

Apa persamaan mereka. Haaaa meh kite layan sama2... Tapi paling penting kite tengok dalam sudut kebaikan jangan tengok dari sudut keburukan. Meh kite tengok same2 apa persamaan mereka...




Liyana Jasmay



Kilafary........



Anjelina Juuuli.....


2 comments:

  1. sungguh cakar ayam blog ini.. kekekeke..gurau je.. neway yang penting content.. salam perkenalan.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe tq bro.... sy men redah jer... salam perkenalan bro:}

    ReplyDelete