Monday, May 23, 2011

Si Dia....

Bila bersama si Dia aku rasakan dunia ni aku yang punya. Tapi x mungkin sebab dunia ni Tuhan yang punyer. Aku hanyer kuli Dia jer.
Bila bersama dengan si dia aku terasa kegembiraan yang amat sangat. Tapi sesangat mane aku pun tidak tahu.
Bila bersama dengan si dia aku terasa terharu. Tapi mengapa aku harus rasa terharu kalau itu dinamakan nikmat.
Bila bersama dengan si dia aku terasa bangga. Tapi mengapa aku terasa bangga sedangkan aku pasti aku boleh bersama si dia. Tetapi betul ker?
Bila bersama dengan si dia terasa kekosongan dalam diri terisi. Tapi betul ker diri aku ini kosong?
Bila bersama dengan si dia yang lapar terasa kenyang. Tapi mengapa aku rasa kenyang sedangkan aku kuat jugak cari makan..
Bila bersama dengan si dia terasa yang berani menjadi gugup. Tapi mengapa aku terasa gugup sedangkan aku tahu aku seorang lelaki.
Bila bersama dengan si dia segala kerinduan diri terasa terubat. Tapi mengapa rasa terubat sedangkan si dia bukannyer tabib...

Hebat sungguh pengaruh si dia pada diri ku. Mungkin tanpa si dia semangat aku jatuh. Lapar ku menjadi kebulur, Sakit ku menjadi tenat, Rindu ku menjadi angau, berani ku menjadi menikus........

Hebat sungguh pengaruh si dia......

 Kasih ku buat si dia....... Terima kasih buat ibu bapa & guru........

No comments:

Post a Comment