Saturday, May 14, 2011

Lu Langsi .... Lu Mati

Semalam xada mende nak buat, so aku ajak la member2 sekepala aku layan citer Kongsi...... Ramai la jugak yang nak layan dalam 11 orang......
Sebelum aku tengok citer tu aku mengharapkan lawak & jalan citer yang menarik... Dan mestila lawak giler dari Sam....
Selepas tengok citer tu, pandangan aku la tentang citer Kongsi ni...... Jalan criter die macam tergantung sket la... X berapa nak jelas sangat. Mungkin pengarah nak kuarkan Kongsi 2 kot... Memang tergantung la, banyak persoalan. Tapi dari segi gaduh dan action memang x menghampakan la. Memang menarik aku suke. Lawak spontan Sam pun menjadi la tambah2 dengan Mikail anak gangster abg Maliki. Bagi aku gabungan lawak yang jadi la sejak mereka bergabung dalam Ngangkung.....





Kalau nak banding citer melayu dengan citer omputih  memang jauh sangat la... So jangan hangpa banding  la naaa... Nanti nampak sangat citer melayu x best....

Bagi aku ok citer ni... hehhehe filem kiter wajah kiter.... Kalau dari 5 bintang aku bagi 4 bintang.....
Kepada hangpa yang belum layan lagi citer ni jom layan ramai2. Tapi kalau yang jenis x tahan bising baik xyah  tengok naaa....

Mak hang lahirkan hang kat manaaa.......  Nibong Tebal....... sempoi.....

No comments:

Post a Comment