Sunday, April 10, 2011

Gigi make me gigil....


Korang pernah jumper hantu gigi ker.... mesti takut kan... badan hensem tp gigi x hensem... haaa mcm mana.... Kalau jumper tengah malam mau lari keliling satu kampung.......
Tapi aku bukan nak citer pasal hantu gigi yg buat aku gigil tapi bende len..... bende ap.. haaaa itu yg kite x tau.... ok x...... Aku rasa bukan aku aje yg gigil kalau kena, tapi kalau korang kena pun mesti gigil loooo.... Sekali kena memang sentap, tersentap & menyentap lah satu badan.... lagi gigil dari tengok hantu gigi.... betul ker....

Apa yang aku kena sampai gigil ni... haaaaaaa...... meh aku citer ap bende yg best sgt ni..... 2 3 hari ni badan aku x berapa nak fit....Sebelum ni walaupun tido aku x cukup tp badan masih rasa ok... Tapi skrg 2 3 hari ni, tido ckup pun badan x fit... lemah semacam.... macam baru pas bersalin... betul ker hahahhahaa... mana aku pernah bersalin.... hahhahhha...
Chek punyer chek rupenyer aku sakit gigi.... der, sakit gigi woooo seksa woooo.. men tangkap kepala jer.... Kepala berat jer..... siap tangkap leher jer..... masa ni kena, tido x kena, bangun x kena, jalan x kena..... Asyik nak bad mud jer...  yea la kepala tgh masyukkk.... haiiyaaaa.....
Xtau la nak simen atau nak cabut..... nak cabut mcm takut jgak...... nanti dah kurang gigi.... Tapi bab cabut gigi ni aku dah kena sekali... masa tu tahun 2008.... cabut gigi geraham bongsu... makkk aiihhhh sakit giler & seksa....3 hari mulut xleh wat ape........mcm rahang xleh nak tutup jer...... dia punyer azab tu smpai sekarang masih rasa lagi........
Bila sakit gigi ni nak bekerja pun x selesa..... hurmmm xtau la.... tp esk kena gi klinik lah...... kalau x kerja mau terlepas lagi.....susah nak berkarya... hahhahhaha....
Pesan aku pada korang... jaga la gigi korang elok2..... sakit baru tau.....


Jom jaga gigi.........

No comments:

Post a Comment